30.11.2012 г.
Кампанията „& Аз знам” е на прага на петото си издание. След като през 2007 година в провелото се изследване на информираността за ХИВ/СПИН се включиха повече от 13 000 човека, сега сме амбицирани да подсилим още повече информационната й стойност.
Кампанията тази година стартира с ново лого и сайт. Авангардният дизайн, дело на партньорите на инициативата Symbol Media Group, ще предразположи младите хора към участие. Новото лого асоциира червената панделка – символ на борбата с коварната болест, със знака за приобщаване &, под който минава нашата кампания. Сайтът пък отговаря на нарасналите изисквания на младите хора за естетика в уеб пространството и удобна навигация.
„& Аз знам” ще стартира на 1 декември 2012 година и ще продължи до 14 февруари 2013. Целта на кампанията е да информира подрастващите за опасностите от ХИВ/СПИН, да им помогне да преодолеят притесненията си от изследване и да изгради у тях култура на мислене по този важен въпрос. Кампанията носи информация за бързите и безплатни начини за изследване и акцетира върху изключителното значение на ранната диагностика. Наред с тези дейности, за втори път искаме да проверим познанията на българина относно ХИВ/СПИН и да съпоставим резултатите от проучването с тези отпреди 5 години. Надяваме се те са се променили в положителна насока.
Включете се и вие в нашата анкета!